У широкої аудиторії Михайло Поплавський навряд викликає позитивну реакцію. Хорошої думки про чинного президента КНУКіМ дотримуються одиниці. У зворотному переконувати нікого мі не плануємо. Але світ не розділяється суто на чорне та біле. Тому Поплавський також зробив для українського шоубізнесу чимало хороших та важливих речей.
Навіть у творчості ексректора є чимало речей, які позитивно вплинули на українську культуру. І хоча з часом реакція публіки на нові пісні, кліпи та проєкти Михайла Поплавського ставала все більш неоднозначною, кожен чув щонайменше його знаменитий трек “Кропива”. До слова, ця композиція нещодавно отримала новий кліп, який не просто отримав увагу від аудиторії, а зібрав 3.3 мільйони переглядів на YouTube.
Та якби це стало єдиним досягненням Поплавського, то навряд був би сенс говорити про нього окремо. Найбільшої вдячності ексректор заслуговує за дитячий проєкт “Крок до зірок”. Він транслювався протягом 17 років. Під час свого президентства Віктор Ющенко навіть підтримував шоу на державному рівні.
Проєкт відкрив наздвичайно багато молодих зірок, багато з яких успішно розвивали кар’єру й після “Кроку до зірок”. Серед найбільш впізнаваних артистів можна відзначити Юлію Саніну з гурту The Hardkiss та Аліну Гросу, яка виступила на шоу, коли їй було лише 4 роки.
Один із перших кроків до слави завдяки проєкту зробила Яна Швець. Шанувальники краще знають її за псевдонімами Єва Бушміна і Layah та недовготривалими виступами разом з “ВІА Гра”. До слова, під час запису “Кроку до зірок” за Яною слідкувала її подруга — Настя Каменських. Сама NK не брала участі в шоу, але спостереження за професійною роботою зсередини теж дало їй цінний досвід.
Міка Ньютон не лише перемогла на проєкті, а й після успішної побудови кар’єри поверталася на нього для суддівства. Також серед учасниць “Кроку до зірок” була Віра Кекелія, яка зараз знаменита не тільки піснями, але й завдяки виступам у “Жіночому Кварталі”. І це лише деякі серед найвідоміших імен, які сьогодні зустрічаються в плейлистах українців.
Дуже важливо, що діти могли вільно обирати теми та пісні, включно зі світовими хітами. Але виконувати композиції учасники повинні були лише українською. Тобто іноземні треки спершу потрібно було адаптувати чи перекласти. А це також сприяло популяризації державної мови.
Звичайні глядачі далеко не завжди усвідомлювали важливість “Кроку до зірок”. А це шоу не лише дозволяло відкрити нові таланти, але забезпечувало дітям необхідний досвід перед великою сценою. Проєкт Поплавського давав роботу композиторам та хореографам у невеликих містах. Навіть студенти КНУКіМ завдяки шоу могли розвиватися практично, а виключно теоретично. Так, вони були не просто масовкою в залі. Кожен студент отримував можливість працювати на шоу за спеціальністю, якій навчався в університеті.
На жаль, сьогодні у нас немає аналогічних проєктів, які б дозволили дітям отримувати досвід. “Україна має талант” та “Голос. Діти” частково закривали цю прогалину, але сьогодні на телебачення вони також відсутні. Тому нам терміново потрібно нове шоу, яке б сприяло розвитку неймовірної кількості наявних у нас молодих українських талантів.