Дослідники знайшли 10 племен, які живуть відірвано від зовнішнього світу і благ цивілізації. Ці племена активно відстоюють свою самобутність і не дозволяють людям втручатися у їхнє життя.
Перше плем’я – індіані каяно, вони називають себе мебетокре, тобто «люди великої води». Плем’я живе в селах, між якими відсутнє сполучення в нашому розумінні.
Індіанці ревно оберігають села від проникнення туди людей і цивілізації. Вони настільки себе оберігають, що не допустили будівництво дамби у 1989 році.
Але як би вони не опиралися, сучасні технології поступово проникають у їхнє життя.
Калаш – плем’я, чий дім розташований у пакистанських горах. Представники народності світловолосі й блакитноокі, чим дуже схожі на європеців і відрізняються від мусульман. Але зовнішність – не єдине, що відрізняє Калаш від сусідів. Вони політеїстичні, носять яскравий одяг. дають жінкам більше прав і виробляють вино. Представники племені вважають себе нащадками армії Олександра Македонського.
Це мирне плем’я, незважаючи на ворожих сусідів, любить співати, танцювати і організовує різні фестивалі. Вони займаються сільським господарством і постійно змушені рятуватися від переслідувань мусульман.
Плем’я Кауілла живе недалеко від Каліфорнії у резерваціях. Понад 3000 років домом цих людей є долина Коачелла на березі озера Кауїла.
Більша частина спадщини племені знищена, а мова – на межі зникнення. Нею можуть говорити лише люди старшого покоління. Їхня мова утворилася в результаті поєднання Юта і ацтекських мов.
Зараз плем’я активно намагається зберегти свої традиції та уникнути ассиміляції.
Плем’я Спініфекс живе у пустелі Вікторія понад 15000 років. Європейці, які почали активно освоювати територію Австралії намагалися не чіпати представників цього племені. Але з середини ХХ століття на території пустелі Вікторія почалися ядерні випробування. Після цього плем’я Спініфекс почало активно вимагати визнання пустелі Вікторія їхньою офіційною територією.
Окрім них є ще багато інших племен, які активно охороняють свою територію і традиції від втручання людей і зовнішньої цивілізації.