Вчені з’ясували, до чого призводить відмова від споживання м’яса

Співробітники Оксфордського університету організували масштабне дослідження за участю понад 54 тисяч добровольців.

Науковці з Великобританії вирішили з’ясувати, що трапляється з тими людьми, які відмовляються від вживання м’яса.

Результати дослідження були опубліковані на порталі The Independent.

Виявилося, що ймовірність перелому кісток у таких людей на 43% вища, ніж у тих, хто його їсть.

Співробітники Оксфордського університету організували масштабне дослідження за участю понад 54 тисяч добровольців. Серед учасників експерименту, жінок і чоловіків були вегетаріанці і ті, хто не відмовлявся від м’яса і риби. За весь час дослідження було повідомлено про 3941 перелом.

М’ясо

Вчені дійшли до одностайної думки, що якщо людина не включає в свій раціон м’ясо, то у неї відбувається зменшення надходження кальцію і білка в організм. Дослідники також стверджують, що у веганів зі зниженим індексом маси тіла частота переломів збільшилася на 20 випадків на тисячу осіб за 20 років.

Таким чином, м’ясо – це не той продукт, від якого варто відмовлятися. Якщо ви сидите на жорсткій дієті, то краще викинути зі свого раціону смачну випічку і різні солодощі, а шматок нежирного м’яса піде вашому організму тільки на користь.

Схожі статті

Бананів і горіхів може бути замало: коли після 35 варто перевірити магній і калій

Дефіцит мінералів в організмі не завжди видно одразу. Тому потрібно знати, коли достатньо гарного раціону, а коли вже пора здати аналізи та проконсультуватися зі спеціалістом.

Річ не в цукрі: названо несподівану причину ранкових набряків обличчя

Ранкові набряки часто списують на солодке. Але справжня причина може ховатися зовсім не в цукерках або шматку торта, від якого ви не втрималися перед сном.

Скільки води насправді треба пити людині щодня: нові дані вчених, що розвінчали міф про 2 л

Міф про 8 склянок або 2 л води на день тримався роками. Але звідки він узагалі взявся та чи потрібно взагалі якось рахувати воду для гарного самопочуття? Відповідь вас дуже здивує.

Олія на голодний шлунок, 2 л води в день і ще 5 порад, які приносять шкоду: це робити не варто

Багато популярних "корисних" звичок насправді тримаються не на доказах, а на красивих словах. І деякі з них краще викинути з життя вже сьогодні, бо користь від них міфічна, а шкода може бути реальна.

Ці 5 аналізів лікар радить здавати щороку – а більшість не здає жодного

Зазвичай ми йдемо до лікаря, коли вже щось болить чи викликає інший дискомфорт. Але проблема в тому, що дуже часто проблеми є "тихими", і вчасно виявити їх можна лише по регулярних аналізах.

Сплю 8 годин, але прокидаюся розбитою – виявилось, справа зовсім не в тривалості сну

Вісім годин у ліжку, але все одно вставала, наче й не лягала. Від кави ефекту нуль, а в голові був "туман" до обіду. Я думала, що це вік або стрес. Але виявилось, я просто неправильно спала.